Dags att träna

När jag va uppe på höloftet igår så såg jag våran studsmatta. Har lust att sätta upp den snart faktiskt

Det är jävla bra träning att hoppa studsmatta och så får man bra kondition och min är skit dålig...

Ska kolla i helgen om jag har lika stor lust då som jag hade igår :)

Jag har sprungit några gånger för några veckor sen men de är inte så himla kul att göra de själv och jag hatar att sprinag på vägen xD

Men har inga pengar eller någon tid för at åka på gym typ 2 gånger i veckan.

Så den tanken får läggas undan ^^


Nu ska jag äta frukost, är riktigt hungrig nu :)


Vill ha dessa skorna :O



Kommentarer
alexandra

då får du springa med mig någon gång ;) <3

2011-04-15 @ 15:53:20
URL: http://ssandrasverds.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0