Bilder?

Jag löslongerade och myste med S i paddocken igår, hon ville inte riktigt va med i början men sen gick de jätte bra :D Jag testa en sak som Tobbe Larsson gjorde med Nicke i ett avsnitt av "Ponnyakuten".

Nicke stod lös lite längre bort och Tobbe slog till med piskan i luften och då kommer Nicke fram till han. De testade jag med Solvind igår och vet ni vad? Hon kom till mig :D Fatta va glad jag blev!!


Fast tyvärr kunde jag inte knäppa kort eftersom de va för mörkt och dumma jag glömde kameran ^^

Men idag ska jag ta kort när jag löslongerar och sånt idag :)

Kanske inte blir så många kort men några får vi ju hoppas på.


Fast om jag ska lägga upp några bilder vill jag MINST ha 5 kommentarer 1 från varje person.

Annars lägger jag inte upp något. 


Hörs senare <3




Kommentarer
alexandra

lägg upp !

2011-04-29 @ 13:26:33
URL: http://ssandrasverds.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0