Back To Hell!

God Morgon! Nu ska jag snart till skolan -.-'

Ny vecka nya utmaningar... Pallar fan inte skolan.

Fast detta är sista veckan innan Prao och lov :D 

Känns lite bättre att veta det ;)


Igår blev det ingen övningskörning men blir kanske sen, Johan ska hämta mig från skolan så kanske vi åker bort till "Indu" om det inte är folk där.

Hoppas det går bra bara xD, Är as nervös. Kommer säkert paja Johan's moppe så blir han utan moppe i sommar :O.


Men allt om det nu. Sen när jag kommer hem ska jag nog rida eller om jag löslongerar henne. Får se. Blir nog rida om det inte regnar.


Nu ska jag packa kläder inför idrotten och sminka mig sedan ska pappa köra mig till skolan :)


Kram på er, bloggar kanske ikväll <3


Ja ibland blir det lite fel mot hindret...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0