Äntligen Hemma

Då va man hemma i Göteborg igen, känns ganska skönt faktiskt fast saknar ändå Årjäng. När jag blir vuxen vill jag bo där ^^

Ni fattar inte hur mycket jag har saknat Solvind i helgen <3 Imon efter skolan ska jag rida henne :).

Världens bästa Jasmin har tagit hand om henne i helgen så hon har ju varit i goda händer <3


Jag fyllde ju 15 igår också ;) Ballt. Fick 2000 kr av mamma och pappa :D Ska köpa ett swarowski panband för dom pengarna xD Vill verkligen ha ett!


Nu måste jag städa mitt rum... Släkten kommer kl 5 och då ska vi äta tårta :D

Prinsesstårta :D<3 Kärlek på de!


Bloggar kanske sen <3




Kommentarer
Jasmin

Inga problem gumman, det vet du ! bara att säga till =)

2011-04-27 @ 23:06:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0