06:30...

God Morgon! Idag då jag är lite sjuk fortfarande vaknade jag halv 7...

Fatta va arg jag blev. De va liksom samma igår, då vaknade jag kvart över 7.

Jävla skit...


Men i allafall. Johan kom med ringarna igår som jag berättade. Min ring passade hyfsat men lite svår att få av men det är kanske lika bra ifall den åker av. Vi har även 2 års försäkring på ringarna ifall de skulle hända något med dom :)

Bäst att vara på den säkra sidan.


Eftersom jag vaknade så tidigt så ska jag släppa ut Solvind idag, men de gör mig inget :)

Igår när jag va i stallet så gick jag till hagen och borstade henne lite där :)

De gick jätte bra och de verkar som om hon har saknat mig för hon travade imot mig när jag kom på vägen :D

Min fina häst <3





Kommentarer
alexandra

hur mycket godis har du mytat henne med ? ;O <333 haha

2011-04-15 @ 15:54:16
URL: http://ssandrasverds.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0