Underbar Kille!

Asså jag har världens bästa kille seriöst! :O

De är så att jag ska stapla 3 såna där byggpallar med ved, själv då. Men min älskling är så underbar att han säger att han hjälper mig med de :O

Idag gjorde vi 1, jag skulle också gå upp med 4 höpåsar till hagen, såklart hjälper han mig med de också<3 


Han är helt enkelt helt klart bästa människan i världen<3 

Han ska alltid vara min<3


Johan! Om du läser detta! Så vill ja bara säga att du Är och har alltid varit underbar!<3<3 

Älskar dig om du inte förstod de i texten xD <3




Kommentarer
Johan

Älskar dig med gumman<3

Du är helt underbar<3<3

2010-09-29 @ 22:23:38
Citho

Vältränad kille den där Johan... han va lika go när han va liten!!!

2010-09-29 @ 22:55:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0