Prov rida :D

Jag är glad över en sak nu :D Imon kl 5 ska jag åka för att prov rida en häst som står i ett stal ca 10 min biltur från mig xD De passa ju bra eller hur? :D


Jag slipper också gå hem från bussen efter skolan ;) Eftersom jag slutar 4 så är jag hemma 5 så mamma ska hämta mig så att jag kan komma hem i tid så jag kan äta något snabb för att sen testa denna hästen då :D. 


Den heter Solvind <3 Hur sött namn är inte de? <3


Jag kom just på att inte jag har tränat på mina engelska glosor som är tills imorgon xD

De kommer gå skit dåligt för mig imon på förhöret bara för de -.-' Fan va irriterande när jag glömmer av läxorna...




Kommentarer
Jasmin

Hej Emma



Hur såg den hästen ut? Min kompis har en häst som heter Solvind, tänkte bara kolla om det är den? ;)

2010-09-28 @ 08:13:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0