Hej Hopp!

God Morgon alla läsare :D <3

Just nu sitter jag i mina nya svarta tights med nitar och ett svart linne :) Ska också ha mina nya boots eller jag nya och nya dom är väl typ en vecka gamla eller nåt ;) Vill redan ha nya skor! Älskar att ha mycket skor och kläder ;) 


Jag vaknade lite för tidigt idag tycker jag ^^ Vaknade halv 7 som jag brukar göra. skulle räckt att sätta klockan på halv 8 eller nåt ... jaja nu hinner jag kanske platta håret som jag nästan aldrig gör längre ;)


Just de angående bilder från Mâten... Jag hade med mig kameran upp men jag tog aldrig upp den från väska så de blev liksom inga bilder tyvärr... Men hoppas ni överlever. Blir kanske bilder nästa år? Om jag orkar ta fram den då haha 


Idag efter skolan som slutar 4 troligtvis om inte elevens val är inställt. Men i alla fall då ska mamma hämta mig efter skolan så ska vi åka in till stan för att shoppa bara hon och jag ;) Ska bli nice! De är faktiskt kul att shoppa med mamma :) För hon brukar köpa dom kläder jag vill till mig :)

Men först och främst ska jag leta efter en kofta eller nåt som jag kan ha till bröllopet tills Lördag :D


Ja detta blev ett långt inlägg nu på morgonen ;) Men nu ska jag platta håret och sminka mig.

Hörs senare i eftermiddag/kväll

Pözz<3 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0