Hästägare :D

Ja nu till de roliga som har hänt! :D

Jag har gått och blivit hästägare! :D Eller ja mamma står ju på kontraktet men den är ju ändå min ;) 

Ni vet ju lite om den redan, skrev ju lite om den för några inlägg sedan ;).


Jag ska ta hem henne så fort som veterinär besiktningen är gjord och om Solvind gick igenom då :D

Är så glad så jag håller på att dö!! Längtar tills min solstråle kommer hem<3


Många kanske undrar vad som kommer hända med min lilla prinsessa Zelda, Ja ni de vet jag inte riktig själv tyvärr :( Men ett tag ska hon stå kvar hemma hos mig men sen... *suck* då vet jag inte vad som kommer att ske. Troligen tar väl ägaren bort henne. Men man får väl tänka positivt, hon har ju haft ett bra liv och hon kommer att komma till ett bra ställe.


Till de evigt gröna ängarna i hästhimlen <3 (Hästsnack för er som inte förstår vad jag pratar om)


Många är säkert nyfikna hur lilla Solvind ser ut :D Här kommer en bild, (Inte jag som rider)


Är hon inte söt? :D



Kommentarer
Citho

Grattis tjejen... hon ser fin ut din lilla Solvind! Det ska bli spännande att träffa henne och se er två tillsammans! Jag ska ändå komma bort och hämta mina sista saker i stallet .. hoppas hon kommit på plats då!! Kram kram och lycka till!!!

2010-09-28 @ 21:55:53
Linda

NAAAAAAAAAW as söt polle-popp juu :D vill klappa :)thiih

2010-10-02 @ 00:14:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0