Häst

Ja som sagt testade ju jag den där hästen som jag berättade om i morse :)

Den va helt otrolig :D Är typ kär xD Jag hoppade 60 som högst med den om jag inte minns fel ^^

Den va lugn i all hantering och sånt ^^ 

Imon ska jag dit igen och testade den. Då ska även Mia som äger Zelda med, hon var min tränare för ett tag sedan. Så hon ska med imon så ska hon ha som en lektion med mig :) Ska ställa lite krav på den sa Mia förut när hon bara va med och kollade när jag bara red lite lätt. Men hästen va helt fantastisk att rida :D Galoppen va absolut den bästa gångarten för den hästen. Tempo men inte för snabb. 


Nu ska jag inte skriva så mycke mer om de. 

Har inte kunnat blogga förrän nu eftersom jag kom hem ca 6 sen skulle jag äta och gå upp med massa hö till Hugo & Zelda som stod i hagen :)


Eller ja jag gick inte direkt... Mamma och jag körde bort xD För ni som inte vet hur långt det är dit, så är de ca 500 meter eller något bort. Men de är ganska jobbigt att bära 6 stycken fulla hö påsar dit bort ;) Säger jag den lataste i hela Sverige xD



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0