God Morgon

God Morgon alla underbara läsare! =)
Just nu så sitter jag här med ett hår som inte vill torka -.-' Jag har fönat och torkat men de vill inte torka. Jag som snart ska gå till bussen de kommer bli KALLT! :O

Men jaja skit samma jag får väl skylla mig själv som inte gick upp i tid och skulle dra ut på de där med att duscha, jag va så onödig så jag satt mig vid datan innan. Nog prat om de nu.

Johan kommer hit efter skolan idag och ska hjälpa mig med läxorna, Hoppas de blir lika mysigt som gårdagen :)
Men han slutar 11:50 den lilla muppen -.-' Men han kanske ska vara med på min sista lektion som är So :) så han får hjälpa mig lite;) hehe tur att man har en sån grymt snäll kille <3

Nu ska jag föna håret lite, hinner kanske blogga lite innan jag går :) 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0