God eftermiddag

Ja de är ju faktiskt eftermiddag nu, en regnig sådan tyvärr :(


Idag har jag varit i stan med min kära familj :) Jag köpte lite nödvändiga saker, eller ja om sanningen ska fram så var de faktiskt mamma som betalade hehe ^^. Ja jag är pank och det är inte de minsta roligt bara så ni vet... Det är nog inte så svårt att gissa vart dom pengarna har gått till eller? ;) 

Men nästa helg ska vi upp till Årjäng för att gå på den årliga marknaden :) (Mâten som dom kallar de) Detta året ska min lilla Johan med så detta året blir något extra :)


Jag orkar inte ta kort på allt jag köpt men jag kan skriva ;)


Boots: Din sko

Elevkalender+Penna: Bokia

Hårklämma: Glitter

Sjal: Gina Tricot 


Ja de var nog allt tror jag ^^
Men man måste inte alltid köpa mycket varje gång man är i stan även om de svider lite ;)

De blir jobbigare att gå i stan pank som sagt ^^

Nu ska jag chatta med lite kompisar på msn, blir säkert datan hela kvällen och de kommer nog att sluta med att jag bloggar mer ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0