Trotsig häst!

Asså Solvind är verkligen trotsig!

Jag skulle gå och ta in hästarna inför natten. Jag ropar och ropar men ingen häst kommer. Tillslut gå mamma och hämtar Zelda (Hugo är redan inne) Men Solvind följer liksom inte efter. 

Så när mamma har gått uppe med Zelda till stallet så står Solvind kvar längst bort i hagen. 

Och jag tänkte inte gå och hämta henne för om jag skulle gjort de skulle hon lärt sig att hon kan göra så fler gånger och jag orkar inte med en häst som bråkar.

Men eftersom inte har kommit än så får jag kolla sen när jag släcker för Hugo och Zelda om hon har kommit. Om inte... Ja då får hon vara ute hela natten.


Hon får allt skylla sig själv. 


Jag tror ändå att hon och jag passar rätt bra ihop eftersom båda är otroligt trotsiga xD



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0