Sminka sig och Platta håret

Ja nu är de faktiskt dags för mig att stänga av datan för att sminka sig,platta håret och packa kläder inför idrotten ^^ Bara de att jag hatar att vara med på idrotten... Men jag måste eftersom jag vill ha bra betyg. De är kanske fotboll idag -.-' Jag har världens bollfobi :O


Men jaja nu har jag inte tid att blogga mer just nu :)

Bloggar när jag kommer hem eller efter stallet. Har ju båda hästarna som vanligt typ.

Nu har ju Zelda's skötare slutat på onsdagar så har ju 1 till dag att ta hand om Zelda -.-' 

Kommer aldrig hinna med kompisar/Johan eller läxor -.-' De är ju bra eftersom jag siktar på bra betyg också -.-'


jaja nu måste jag verkligen gå så hinner inte blogga mer nu men som sagt så bloggar jag antingen när jag kommer hem direkt eller när jag är klar i stallet =) Får se hur jag gör med de<3 Ska faktiskt försöka blogga mer. Känner att jag är dålig med de.



Kommentarer
Josefine

Jag hatade också idrotten förut och fick knappt ett G i slutbetyget. Men läraren var snäll och satte ett G på mig ändå:P

2010-10-11 @ 09:52:42
URL: http://konsertfjolla.blogg.se/
Sara - Mamma till Nova

Ha en fin måndag!

2010-10-11 @ 10:08:00
URL: http://frokenkalmar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0