Saknar min lilla plutt :(

Asså shit va jag saknar min lilla plutt :( Kan ni gissa vem de är? Just de Johan!<3 Har inte träffat han på jätte länge :( Eller jag va ju med han i fredags men inte sedan dess :(

Kommer väl bli så ett bra tag fram över nu kan jag tro? Jag har ju knappt tid med allt känns de som.

Jag ångrar att jag förhastade mig med häst köpet ändå... Men jaja eftersom jag har satt mig i skiten så får jag väl se om jag kan ta mig ur de på något vis.


Men hur som helst så saknar jag ändå min lilla Johan hur mycket som helst :(

Jag vill ha en stor bamse kram från han just nu som jag brukar få när vi träffas<3

Får hoppas att jag träffar han på terminalen imon<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0