Resultatet på veterinär besiktningen

Till min stora lättnad gick hon igenom besiktningen :D Medan veterinären höll på att göra böjprov och alla andra saker hon nu gjorde, så stod jag en bit bort och typ hoppade för att jag var så jävla nervös hela tiden :O. Va rädd att hon skulle hitta något som gjorde att Solvind inte kunde gå igenom, för om de hade varit så skulle vi inte köpt henne :( Men nu hade jag sådan tur att hon klarade sig ;)

Är så obeskrivligt glad asså :D För liksom tänk, jag har fått en helt egen häst av mina underbara föräldrar :D


Okej, åter till besiktningen då. Veterinären sa att de inte finns någon häst som går igenom helt utan några fel alls då. Men asså de ända som Solvind hade va typ: Några små gallor som inte är något farligt, sen något gammalt sår som hon fick i hagen i augusti som är under läkning så de va inte heller något farligt och så behövde hon sko snart. Mamma ska ta och ringa hovslagaren i veckan så kommer han hit och ger min gulleplutt lite nya dojjer ;).


Jag kan tänka mig att många är nyfikna när lilla Solvind kommer hem! :D Ja nu ska ni få ett väldigt bra svar på den frågan ;) Hon ska nämligen hämtas hem på söndag kl 10:00 ;) Eller ja kanske inte exakt tid men Jag,Mamma och Pappa ska hämta henne vid 10 tiden. Ska bli riktig roligt att se hur hon kommer trivas hemma hos mig :) Hoppas bara att Zelda och Hugo är snäll mot henne<3


Ni kommer ju självklart få veta mer om våran utveckling och annat smått och gott ;) Och självklart info om Zelda och sånt<3 Bara så att ni vet, Jag har inte glömt av min lilla prinsessa.

Här är en bild från Solvind's förra ägare som var på hennes annons ;) Eller hur har hon fin hoppteknik? :)

Här är en bild från förra sommaren. Den är så otroligt fin :D Älskar den<3

Älskar Zelda's blick när hon tar fram öronen :D Hon kan kolla på en på ett sånt speciellt sätt så man smälter inom sig. Blicken är som en typ av "Puppy eyes" <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0