Önskemål

Ja nu är de så att jag har fått ett önskemål av en läsare! =D Blir jätte glad när jag får de, snälla önskemål då ^^


"Ser att du har flera hästar, kan du inte berätta lite mer om dom?"



Namn: Zelda

Ålder: 23 år

Ras: Arabiskt Fullblod

Höjd: 150 cm

Kön: Sto

Info: Zelda är en gammal dam som gillar att mysa och att äta mat ^^

Det är inte jag som äger henne utan jag har henne på foder bara. Jag har varit på några clear Rounder med henne de har gått rätt bra då. Hon har fått atros i båda fram knäna så hon kan tyvärr inte hoppas längre så de är bara promenadridning för henne just nu.



Namn: Solvind

Ålder: 8 år

Ras: Svenskt halvblod 75 % Irish Cob 25 % 

Höjd: 158 cm

Kön: Sto

Info: Jag har ägt henne i cirka 3 veckor ^^ Hon är snäll och väldigt pigg. Hon älskar att hoppa. Hon har varit med på flera hopptävlingar med sin förra ägare. Eftersom jag inte har haft henne så länge så vet jag inte så mycket om henne men hon testar mig mycket än så länge men de gör hon bara ett tag framöver =)


Ja nu vet ni du lite mer om hästarna som jag rider =) Hoppas du är nöjd med svaret ^^

Tack för kommentaren! <3




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0