Min Dag!

Ja min dag har varit bra =) Har varit med älsklingen idag. Och såklart vaknade jag på världens bästa sätt ^^ Jo bredvid Johan =) Alltid lika mysigt att göra de.


Idag när jag red så gick de rätt bra =) Red Zelda som jag inte har gjort på länge. Red i paddocken och de gick SEGT! Hon tappar framåt bjudningen när man rider på en ridbana. De är lite synd, men jaja sen red jag Solvind och hon va väldigt pigg idag. Red en övning med bommar.


Sen efter stallet var jag duktig att damsuga mitt rum och övervåningen ^^ 

Och efter de så låg jag och älsklingen i min säng och myste som vi brukar <3

Längtar till jag är vuxen och kan flytta ihop med Johan så man är med varandra 24/7 <3


Vad har ni gjort idag ? :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0