Knäppis!

Idag när jag red Solvind så gick de jätte bra förutom en liten händelse i början av ridpasset ^^


Mamma skulle släppa ut Zelda i hagen och frågade om det var okej att hon gick förbi med Zelda eller om Solvind skulle bli helt konstig. Jag svarade att de var okej för jag trodde inte att hon skulle bry sig men de gjorde hon tydligen.

Så hon börja att backa och ville inte koncentrera sig på ridningen så jag gjorde halt för att vänta på att mamma skulle bli kvar men sen tyckte jag att de tog för lång tid så jag bad henne att gå framåt men då skulle hon börja back a hela tiden så jag la till spöt liten men då började hon att stegra sig :O De va riktigt läskigt faktiskt. Men båda mår bra nu så hon skulle bara bråka lite ^^


Hon kommer ialla fall i hagen när jag ropar på henne :) De är ett plus! <3





Kommentarer
Lovisa

Vilken söt! ser att du har flera hästar, kan du inte berätta lite mer om dom?

2010-10-11 @ 09:55:09
URL: http://www.finest.se/LovisaPalmqvist


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0