Ingen tid!

Asså jag har verkligen ingen fritid längre känner jag! Jag har inte tid för två hästar, skola och vänner =( Hoppas att mamma kan ringa Zelda's ägare och säga att jag inte har tid. Jag kommer ju såklart sakna min älskade Zelda. Jag har ju utvecklas så mycket med henne <3


Vet inte om jag hinner blogga idag något mer eftersom jag har så ont att jag bara vill ligga i sängen och sova hela dagarna... Vet inte om jag kan gå till skolan imorgon. Smärtan i magen blir bara värre och värre för varje dag som går!



Kommentarer
Citho

Krya på dig, vila dig i form!!! Kram Kram

2010-10-19 @ 12:00:12
alexandra

säg bara till om du vill ha hjälp i stallet dom helgerna jag är hos pappa :)<3

2010-10-19 @ 12:38:15
URL: http://ssandrasverds.blogg.se/
Jossan

Krya på dej Emma!

Vet du att jag saknar hästlukten i näsan nåt helt enormt, kanske jag kan hjälpa dej en eller kanske två dagar i veckan om du vill? Hör av dej bara i så fall!

Kram*

2010-10-19 @ 22:23:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0