Dålig uppdatering

Sorry för dålig uppdatering idag asså :( Har verkligen inte haft tid!

Har haft fullt upp hela dagen!

Först skola sedan direkt efter de hämtade mamma mig i skolan för att vi skulle skynda oss till besiktningen för Solvind ;) Mer info om de senare. 

Sen kom Johan och va lika underbar som vanligt och skulle hjälpa mig att stapla ved<3 Har bara en pall kvar ;) Ska göra den imorgon. Och sen efter DE så var jag lite social med familjen och kollade på tv med dom och ja... nu sitter jag här i natten.


Men bloggen kommer nog lida lite i helgen pga jag har massor att göra. Men ni kommer få massa saftig information om vad som händer här hemma medan jag väntar på en underbar varelse. Som sagt mer info om de lite senare ;D 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0