Dagens ridining

Ja dagens ridning är jag nöjd med =) Ska berätta lite om den nu då:)


Solvind: Jag red i paddocken som vanligt. Jag travade mycket och övade på att sitta ner då för jag är inte så bra på de ^^ Men i Solvind's trav är de hur lätt som helst := Jag red också igenom 2 dressyr program som jag har lärt mig på ridskolan :) De gick också bra. Idag var första gången Solvind blev svettig när jag red henne. Så de är ju ett täcken på att hon tyckte de va jobbigt ;)


Zelda: Tog bara en mysig lugn runda på vägen en bit till de perfekta galopp backarna ;) De tyckte hon va roligt :) Hon fick för sig att hon skulle bocka i varje galopp fattning. Bus häst!. ^^ Men de är alltid mysigt att rida ut på henne barbacka :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0