Sen bloggning tyvärr

Ja nu blev denna "Eftermiddags bloggning" väldigt sen men jag har tyvärr inte hunnit blogga förrän nu eftersom jag har haft fullt upp sedan jag kom hem kl halv 5 ungefär.


Jag har ju omprov i matte imon -.-' Ja jag suger på matte. Jag kommer få IG på de... Det är ju kul!


Jaja nu ska jag inte vara sån, ska försöka så got jag kan imorgon. Men det är tur att jag har det den andra lektionen för då har jag hunnit vakna lite men ändå inte är alltför trött ;D.


Skoldagen har varit helt okej ändå, trodde jag skulle vara vrål trött eftersom det är första dagen efter lovet men jag var inte så trött :) 


Nu ska jag kolla lite bloggar innan jag lägger mig men jag bloggar en snabbis innan jag stänger av datan för natten sen :)'

Hej så länge! 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0