Jag blir bortskämd!

Johan tvingas alltid skämma bort mig asså :O


Kom ni ihåg när jag berättade att jag ville ha Jofama By Kenza?

Ja gissa vem som köpt den till mig nu? 

Rätt! Johan, han är onödig men ändå bäst :D Jag har ju velat ha den hur länge som helst.

Och i slutet av veckan har jag den :D Fatta hur glad jag är nu!


Att Johan alltid ska skämma bort mig ;) <3 

Men lite kul är det ibland, men jag tycker han ska spara sina pengar eftersom han så gärna vill ha en cross. 

Om jag kunde skulle jag faktiskt köpt en cross till han <3


De blir en tidig julklapp men de gör ingenting :) <3


Jag vet dock inte vad jag ska köpa till Johan men hittar säkert på något ^^


Tack Johan för att du köpte den och att du är så underbar <3 

Du är guld värd för mig! <3

Min ängel! <3

Snart min! :D



Kommentarer
Johan

Var så lite gumman<3

2010-11-29 @ 21:13:44
Alexandra

haha, johan får faktidkt lära sig att skämma bort mig, sin lilla syster åxå... annars så känner jag mig utanför i "familjen" x) haha <3 JOHAN köp en häst till mig i julklapp ;) hihi var bara tvungen <3



Grattis :D <3 eller vad man nu ska säga ^^

2010-11-29 @ 21:30:00
URL: http://ssandrasverds.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0