God Morgon!

God Morgon Sverige! :) Idag är det riktigt kallt här i Göteborg! Det är frost och säkert minusgrader. Har inte kollat hur kallt det är men kan gissa på -3 eller något.


Idag har ju jag sovmorgon men jag fick inte speciell lång sovmorgon eftersom jag hade utsläpp idag. Okej det har jag ju varje måndag morgon men ändå liksom ^^ Jag vill ju gärna kunna sova till typ halv 9 istället för halv 8. Men jaja hästarna måste ju ut och någon måste ju göra det.


Jag lovade ju er bild på Solvind's tuppkam :) Den bilden kommer strax, håller på att lägga över bilderna till datorn :). Den blev inte så bra för den ställde sig inte upp så jag funderar på att raka bort manen så får den växa ut själv. 

"Hur kan hon raka av manen på henne? Är hon dum i huvudet eller?" Tänker säkert ni men tuppkammen ser så skum ut när den ligger åt alla håll så det blir ju snyggare sen. och den kommer ju ändå växa ut liksom.


jaja bilden kommer snart på den nuvarande tuppkammen ialla fall :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0