Är med Älskling<3

Hej Hopp! :) Jag hann inte blogga igår eftersom jag va med älsklingen hela dagen.

Och jag har inte kunnat blogga förrän nu för jag har varit i stallet och lite sånt.

Lasttränade faktiskt Solvind idag och igår med :) Det gick jätte bra faktiskt. 


Min helg har varit mysig eftersom Johan varit här :)


Nu ska jag byta om till jeans och tröja för jag, Oskar och Johan ska ta in studsmattan så att den inte står ute hela året som den gjorde förra året ;D.


Jaja, jag bloggar mer sen tror jag om jag hinner :)


Just de, jag har tagit kort på tuppkammen nu men bilden ligger på kameran fortfarande men lägger nog upp den sen kan jag tro :)


Ha det bra så länge <3



Vill ha sommar! Hatar kylan!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0