Är jag konstig? :S

Asså jag förstår mig inte på vissa människor! Just nu är jag riktigt arg på denna människa.


Som jag sagt förrut så gillar jag gamla band/artister och såklart deras låtar. Och många tycker jag är konstig för att jag gör det... Vad är det som är så konstigt att gilla gammal musik liksom? Alla har inte samma musik stil.


Men jag fick en kommentar av en läsare för länge sedan som jag dock tagit bort nu eftersom det inte är någon menig att ha kvar såna onödiga kommentarer, men jaja såhär skrev den personen:


" Hur fan kan du gilla gammal musik? Snacka om att ha dålig smak på musik. Är du möjligtvis döv?

Vi lever å 2000-talet inte stenåldern. Lyssna på rap! Dra åt helvete!"


Såna personer måste ha nåt fel tycker jag. Ärligt talat, jag gillar inte Justin Bieber eller rap men jag säger in att nån är döv eller att den personen kan dra åt helvete! 

Om du stör dig på vad jag skriver sluta läs bloggen då!


Någon som håller med mig om det jag skriver?



Kommentarer
du vet

A jag håller med!

2010-11-22 @ 21:35:00
du vet

dig då

2010-11-22 @ 21:35:46
Alexnadra

jag gillar heller inte justin Bäver ( Bieber är Bäver på tyska ;) ) jag vet hur man får honom att gråta .. man säger att tomten inte finns ^^ <33

2010-11-23 @ 09:11:52
URL: http://ssandrasverds.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0