7 timmar

Idag var jag i stallet i 7 timmar =) Även om jag var själv bar det riktigt mysigt faktiskt.


Jag hade utsläpp idag så jag var i stallet klockan 9. Först släppte jag ut alla 3 hästarna sen mockade jag åt Zelda och Solvind. 


Jag red inte Solvind idag utan jag löshoppade henne :D Det gick verkligen jätte bra! Snacka om att hon blev svettig idag xD De högsta hon hoppade idag var 1.30 :O Hon har hoppat 1.20 med ryttare.

Min duktiga lilla häst <3


Idag red jag faktiskt Zelda eftersom jag har tid med det. Har ju lov! De gick också bra :)

Snacka om att hon har tappat muskler :O. Har verkligen dåligt samvete för att jag inte hinner med henne :(. Hon är väldigt smal också. Har ökat hennes mat också för att hon ska gå upp<3 


Efter jag tagit hand om hästarna så putsade jag båda tränsen :). De behövdes verkligen!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0