Städa hela dagen!

Igår hann jag inte uppdatera tyvärr, Kom hem från ullared vid halv 8 tiden sen gick jag ut i stallet några timmar. Så de blev lite för sent.

Igår köpte jag jätte roliga saker =D eller ja...*host*... mamma betala xD Orkar inte skriva alla saker men en sak måste jag skriva de va *Trummvirvel* En Beatles tavla =D (älskar Beatles för den som inte vet) ^^ 


Idag har jag lite planer faktiskt =) Inte roliga saker men saker som måste göras...


*Städa mitt rum

*Dammsuga mitt rum

*Städa bland Zelda's saker

*Rida ikväll =D De e den ända saken som är rolig xD


Nej nu ska jag kolla lite på datan sen ska jag börja städa. =)


Hejdå <3 

"Hey-Ho, let's go!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0