Pank!

Åh va jag hatar att vara pank! En av de värsta sakerna som finns o va!

Jag,mamma o kanske pappa ska till Ullared imon men jag har inga pengar som sagt var...

Jag behöver massa saker till Zelda inför ridlägret som e om 4 veckor! Men lite svårt att köpa saker då man inte har några pengar "/ . Får väl fjäska för mamma o pappa lite så kanske de funkar =)


För övrigt så har jag badat och ridit idag =) Båda sakerna gjorde jag med bästa Diana <3

Vi red en rätt lång runda, De va riktigt härligt faktiskt =) Fast de roligaste va nog när vi byggde upp hinder i skogen =D. O såklart va min lilla prinsessa duktig idag med =)


Nej nu ska jag ta o läsa lite i min älskade bok xD


Ha de bra <3




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0