Min Dag =)

Jaha idag har jag inte fått så mycke gjort direkt... Först vaknade jag upp hemma hos Johan. Världens bästa person att vakna upp brevid =)


Vi har inte fått så mycke gjort direkt ^^ När jag va riktigt vaken kollade vi klart på "Men In Black" som vi hade börjat kolla på kvällen innan =) Den e riktigt bra faktiskt. Sen gick vi upp för att äta frukost =) Varm Toast ;) Skit gott! Sen låg vi o myste lite<3 Och kollade på åter en film kommer inte ihåg va den hette men den va skoj ialla fall =) 

Sen när jag kom hem kollade jag till Zelda, Gick in för att kolla på film o nu sitter jag här o inte gör nåt. Funderar på att lägga mig faktiskt. Börjar bli lite trött.

Inga större planer för imon heller direkt ^^


God Natt alla människor där ute som läser bloggen ^^






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0