Love My Boyfrined! <3

God eftermiddag alla bloggläsare =)


Idag gick jag ut i stallet typ halv 1. Och jag kom in nu xD stallet e ett av mina 4 hem ;) Okej de låter fult men jag har typ 4 hem ^^


Hemma 

Stallet 

Johan

Årjäng 


=D Jaja nu ska jag berätta lite va som händer resten av denna dag. Efter jag bloggat klart ska jag ta mig en lång varm dusch ^^ Sen ska jag äta middag med Mamma och min bror =) (Pappa e på MC fest nånstans) Sen ska mamma köra mig till min älskling <3 

Sen ska jag o Johan ha en mysig kväll tsm =) Han kom med idén igår att vi skulle kolla på film o bara ha mysigt med varandra <3 Älskar när han kommer med så bra förslag ;) 


Nu ska jag gå o ta den efterlängtade duschen  =) Ha de så bra<3


Jag o Johan i Årjäng =) <3 (Igga mitt fula face)

Jag o Johan i Årjäng <3

(Igga mitt fula face!)



Kommentarer
Klara

ska du till årjäng? vart är de?? x)

2010-07-25 @ 11:51:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0