Inte min typ...

Igår testade jag hästen jag skrev att jag ville ha... Men va inte direkt min typ av häst om man säger så...

Den blev rädd för de minsta lilla, De va en människa som gick tyst förbi paddocken och Misty (som hästen hette) blev skit rädd. Och de va ett av hörnen på paddocken också som hon vägrade att gå i så när jag skulle hoppa så svängde jag dit efter hindret men hon sprang åt andra hållet så jag ramlade av och fick jätte ont i armen och svanskotan =(

Men annars va hon helt okej faktiskt. Fast hon var lite väl pigg. 


Aja får fortsätta leta...



Kommentarer
jenny

kommer du inte ha zelda på lägret?

2010-07-29 @ 16:59:47
freja

2010-07-31 @ 14:43:58
freja

hmm.. jag vet en häst som ägaren vill sälja eller få ut på livstids foder... han e jättefin valack han heter helge :P han e 1,56 i mankhöjd.. han e grå med vita prickar, skit söt! jag kan prata med tove så hon kan prata med ägaren. :) om du vill:)

2010-07-31 @ 14:47:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0