Bästa Hästen!

Asså jag har VÄRLDENS bästa häst!

Idag fick jag henne att gå i form i alla gångarter =D Jag e så himla glad! 

Fast de va bara för att jag red dressyr idag ^^


Men jag fattar inte riktigt va som hänt med henne, Varje gång jag hoppar så vägrar hon "/ Så himla jobbigt! Vet inte riktigt hur de kommer gå på lägret då =( 


Ibland vill jag bara ringa till lägret o säga att jag inte kommer =(


Jaja nog tjat om de nu =)  Nu ska jag gå in på msn o kolla om någon kul e inne =) Johan e på lan så han e inte social ikväll =( Jaja han måste ju få vara med sina kompisar utan att jag tjatar på han.....


Jaja nog om de.  God Natt om vi inte hörs något mer idag <3 =)



Kommentarer
Simon Andersson

SV: Har du ingen egen design? ;o

2010-07-26 @ 22:50:21
URL: http://smiks.blogg.se/
Emma

Vet inte måtten när man ska göra en egen tyvärr =(

2010-07-27 @ 10:43:37
jenny.a

hon kanske har trötnat?

2010-08-03 @ 00:20:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0