Varför jag inte mår bra!

Nu ska ni få veta varför jag inte mår bra och att bloggen kommer få lida denna veckan.


Zelda's ägare ska nämligen flytta till Floda :( Så Zelda kan inte stå kvar här hemma :(

Jag är så himla ledsen så jag dör! Om jag hade pengar och tid så skulle jag haft kvar henne här hemma! 

Jag tänker inte berätta vart Zelda ska flytta för jag vet vad en person kommer göra då... 


Jaja tillbaka till ämnet. Jag mår så himla dåligt för detta eftersom Zelda står mig så himla nära. 

Jag har typ lärt mig rida på henne. Vi har haft både ljusa och mörka dagar tillsammans men vi har alltid älskat varandra. 


Jag kommer verkligen sakna henne <3 

jag kommer ju kunna hälsa på henne men de är ju fortfarande inte samma sak som att ha henne här i mitt egna stall.


Solvind kommer få stå ensam ett tag eftersom ingen har ringt på annonsen som vi har lagt ut. Men vi hoppas att någon gör det snart så att hon slipper stå själv.


Zelda åker på Onsdag eftermiddag. Hoppas verkligen jag hinner komma hem från skolan så jag kan säga hejdå till min älskade Zelda <3


Fin hon är! <3



Kommentarer
Alexandra

Emma, jag kommer alltid finnas för dig. Jag vet hur det känns att förlora en häst <3 det är svaine jobbigt i början, sen vänjer man sig vid tanken av att hon har det bra <333 men finns alltid för dig Emma <3

2010-12-06 @ 21:35:08
URL: http://ssandrasverds.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0