Packa

Hej alla små muppar! ^^  Just nu håller jag på att packa inför lägret som börjar imon :D Kan knappt vänta tills jag kommer dit!!

Hoppas Zelda uppför sig nu bara ;) Men de får man väl hoppas att hon gör.

Min väska kommer att väga minst 5 kg typ xD Nä skämta bara med er, men den kommer att vara väldigt tung ialla fall. 


Senare ska jag o pappa kolla så att allt i transporten funkar. typ bromsar o blinkers. De får vi väl hoppas? Annars kommer de blir rätt svårt att få med sig lilla hästen xD Hon får nog inte plats i baksätet med mig ialla fall hehe ^^


Nä nu ska jag fortsätta att packa :) Bloggar nog mer sen tror jag måste ju säga hej då till alla mina läsare :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0