Kul Helg =D

Hej, förlåt för dålig uppdatering men jag har helt enkelt inte haft tid att blogga något i helgen för att jag har städat lite av stallet. Typ Zelda's box o skåp ^^ Älsklingen va så snäll o kom för att hjälpa till =) Min älskling e så bäst! <3 Men vill inte att han ska hjälpa mig varje gång jag ska "jobba" men han lyckas alltid övertala mig den lilla busen xD


Men jaja nu de e inte alltid så enkelt att hinna med o blogga varje dag ^^  

Imon ska jag rida med Jenny o Lovisa i min paddock. Eller ja Lovisa ska träna Jenny när hin rider Cherrie =). Sen kl typ 3 ska jag o mamma åka till Backaplan för att köpa lite saker inför lägret som börjar om bara en vecka :D e så jävla glad o jag längtar så jag dör!


Ha de bra för nu ska jag kolla på filmer på youtube när folk ramlar av sina hästar xD (skadeglädje)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0