God Kväll =)

Nej men hallå alla glada människor? =) Några som e glada idag då? =) Jag e väl hyfsat glad... tror jag? xD Orkar inte säga varför jag e glad ;) Men idag har väl varit lite av en slapp dag igen typ ^^ Suttit vid datan nästan hela dagen som vanligt hehe. Måste hitta på något vettigt att göra på dagarna =O

Imon har jag planerat rätt detaljerat va som ska hända ^^ Men allt kan ju hända så att planen går åt skogen..


Schema:


Sätta klockan på 09:00 

Gå upp (Om jag kan?) 

Äta frukost 

Ut i stallet rida bebisen o massa sånt

Dammsuga nedervåningen o mitt rum

Kvällen/eftermiddagen: Då händer de roliga grejer ;) Tänker dock inte berätta vad som händer då. kanske om de går vägen, då kommer ni säkert få veta ;)


Ha de gött tills vidare =) <3




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0