Dålig uppdatering!

Förlåt jag vet att de har varit väldigt dåligt denna helgen men jag har varit med Johan hela helgen dygnet runt! Så jag har inte hunnit skrivit något och inte haft lust heller faktiskt... De har varit så mysigt att va med älsklingen hela helgen o de känns inte heller sådär jätte snällt att sätta o blogga när man e med nån men de e ju min åsikt...

Jaja nog prat om de nu =)


Imon börjar Johan sommarjobba imon efter några veckors lov från sommarjobbet =( Han kommer kanske jobba ända fram till skolan börjar igen =( Kommer knappt kunna träffa han något mer på sommarlovet tyvärr... Men jaja han behöver ju pengar. Han sparar ju faktiskt till en stor cross =) lite kul verkar de ju att köra men jag vågar inte lära mig köra ^^ Jaja de e ju bra att han har något han gillar. Han kan gärna få hålla på med de så länge han inte kör ihjäl sig =) <3


Jaja nu ska jag muppa lite på facebook o msn eller nåt sånt ^^ ha de bra sålänge =D

(Blev ett lång inlägg jag vet men då har ni något att läsa)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0