Åker imon morgon!

Nu säger jag hejdå tyvärr =( Imon på typ morgonen så åker jag ner till skåne på ridläger, ska bli kul men kommer sakna alla här i Gbg o allla andra som läser min blogg ;) Har tyvärr ingen data så jag kan blogga under veckan men jag lovar er att blogga massa när jag kommer hem igen <3 Kommer säkert tappa massa läsare men hoppas verkligen att när jag kommer hem så kommer alla sköna människor tbx =)

 

Nu ska jag duscha o sen lägga mig för att gå upp tidigt imon för att packa de sista o att lasta lilla Zelda =)
Ha de underbart denna veckan så hörs vi när jag kommer hem (22) eller om jag bloggar dagen efter ^^

 

Hejdå kära läsare kommer att sakna er <3 Pözz!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0