Dag 6- Ett ögonblick

Oj vad svårt! Jag har så många ögonblick som jag vill skriva men måste skriva ett...


Det var nog min och Zeldas första clear Round. Vi startade både 40 och 50. När vi hoppade 40 så hoppade Zelda de utan problem men hon lullade mest runt.

När det var dags för 50 så märkte man att de va roligare för henne. Då var hon tvungen att lyfta på fötterna lite mer. 

Jag blev så glad när vi fick våra första rosetter :) Jag var glad i flera dagar efter det, man märkte även på Zelda att hon tyckte de va roligt.


Det finns inte så mycket mer att skriva om det. Men de va nog de ögonblick med Zelda som jag blev extremt glad av :)



1 - Mitt hästliv
2- Mitt hästliv med min häst
3- Mitt liv utanför hästarna
4- Min bästa vän
5- En annan häst
6- Ett ögonblick
7- En vanlig outfit
8- Mina ridkläder
9- Mitt favoritminne(inte hästminne)
10- Mina rädslor
11- Min klass samt en skoldag
12- Vad hade jag på mig i dag?
13- Ett annat ögonblick
14- Mitt rum
15- En första bild på din häst
16- Detta saknar jag
17- Det här får mig att gråta
18- Innan hästarna
19- Ett annat ögonblick
20- Det här upprör mig
21- En första…..
22- Ett sista ögonblick
23- Stallet
24 – Min ryktlåda
25 – Min utrustning



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0