Sommaren är över

Nu är mitt sommarlov slut :( Imorgon börjar jag 9:an och det suger verkligen.... Det är inte många som jag gillar i min klass och lärarna vi kommer få är inte heller speciellt jätte bra.


Jag vet att att bloggen inte kommer uppdateras lika mycket som den har gjort denna sommare eftersom jag säkert kommer ha en massa läxor detta året och om några månader kommer snön och då kan jag inte träna Solvind på samma sätt vilket är väldigt synd.


Nu ska jag snart sova... Imorgon får jag gå upp hyfsat tidigt eftersom jag ska duscha,sminka mig och göra mig någorlunda "snygg" inför första dagen. 

Som tur så har jag moppe så jag slipper gå till bussen ;)


Jag bloggar kanske imon på morgonen om jag hinner!


God Natt <3




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0